Forum Legacy of Kain Poland Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe miecze w soul reaver 1 do użytku ?! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:42, 13 Kwi 2011 Powrót do góry

Witam !
Ostatnio grzebiąc po internecie trafiłem na bardzo istotną rzecz dla soul reaver'a 1 !Byłem na Japońskim forum i patrze a tam nowe miecze i mapki gdzie można zdobyć np. Ariel reaver,blood reaver.Ariel reaver dziala sam widzialem i używam go,ale blood reaver co to . ?????? gdzie go można zdobyć wie ktoś może ???? pytam sie a jak ktos chce Ariel reaver pisac na pw,prosze o podanie lokalizacji blood reaver'a z góry thx


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dj Olo
Wampir


Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:19, 13 Kwi 2011 Powrót do góry

Tak się da na kodach. Się znaczy Ariel Reaver.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:26, 13 Kwi 2011 Powrót do góry

[quote="Dj Olo"]Tak się da na kodach. Się znaczy Ariel Reaver.[/quote]

Ale mi nie chodzi o kody -.- tylko orginalnie zdobyte reavery


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dj Olo
Wampir


Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:47, 14 Kwi 2011 Powrót do góry

OK, niewiem!


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Wto 19:08, 19 Kwi 2011 Powrót do góry

Tak naprawdę to miały być(są w grze ale niezamieszczone) wszystkie miecze z Defiance oprócz Ciemności(Wody, ognia, powietrza, dźwięku) ale zostały wycięte. Pierwotnie Kain po walce w Chronoplast miał przenieść się do swojej twierdzy w górach. Miał być klan Turela i sam Turel, Kain miał zginąć a Reaver pochłonąć jego duszę i tak narodził by się Kain Reaver, a Raziel miał zniszczyć wszystkie wampiry tą muzyką z Wyciszonej Katedry. Ale ostatecznie zdecydowano o następnych częściach(za co gracze zapewne dziękują Smile ) i wycięto tą część i tak pojawiło się zakończenie które znamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dj Olo
Wampir


Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 287 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:29, 19 Kwi 2011 Powrót do góry

Wiem na stronce Lord'a pisze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Wto 19:47, 19 Kwi 2011 Powrót do góry

Dostęp do tych mieczy daje jedynie Trainer do SR1 na PC

A oto te Reavery:

[link widoczny dla zalogowanych]
Aerial Reaver

[link widoczny dla zalogowanych]
Kain Reaver

[link widoczny dla zalogowanych]
Sound Reaver

[link widoczny dla zalogowanych]
Sunlight Reaver

[link widoczny dla zalogowanych]
Water Reaver (Trochę jaśniejszy od Zwykłego jeśli ktoś nie odróżnia Razz )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Warnthor dnia Czw 10:37, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Qjin
Strażnik Reavera


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)

PostWysłany: Czw 8:08, 21 Kwi 2011 Powrót do góry

Nie no faktycznie ten Water Reaver ledwo można rozróżnić, przynajmniej na tym zdjęciu. Poza tym może niektórzy gracze i nie dziękują, wszak przez to otrzymali jedną z najbardziej pokręconych fabuł w historii gier.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Czw 10:35, 21 Kwi 2011 Powrót do góry

Trudno... do klanu Turela - Fabrycznego serca Nosgoth raczej się już nie dostaniemy. Poza tym, widzieliście ten Komin w Intrze SR1? To właśnie miał być Klan Turela. Raziel miał dostać zdolność przechodzenia między światami bez Portal Plane, oraz za pomocą glifów tworzyć te właśnie Reavery.

PS. Droga do Klanu Turela wiodła przy wejściu do jaskini wyroczni. Jak się dokładnie przypatrzeć to widać takie półki z prawej strony od Wejścia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robaczek
Starożytny wampir


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 875 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:45, 21 Kwi 2011 Powrót do góry

Te miecze to nic nowego, można je aktywować za pomocą kodów lub przy pomocy Debugera. Jednak jest to mało przydatne, ponieważ niczym się nie różnią od normalnego Soul Reavera, inny mają jedynie kolor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Pią 0:15, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

... Oraz właściwości... jedne są silniejsze, spalają, inne słabsze i wogóle nie potrafią zabić. W pierwotnym wątku nijak bez nich można by było przejść SR1.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kriss80858
Hylden


Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 8:10, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Te uruchamiane z kodów czy debug menu są tylko kolorowymi odmianami material reavera. Spala tylko fire reaver, który jednak jest dostępny w ostatecznej wersji gry. Reszta reaverów (sunlight, ariel, kain, water, sound) zabija przeciwnika w ten sam sposób co material reaver - rozsadzają jego ciało, a strzał telekinetyczny powoduje jedynie odepchnięcie wroga (nie wiem ile razy trzeba strzelić, żeby zabić, ponieważ praktycznie nie zadaje się obrażeń).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Pią 10:58, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Trzeba się dokładnie przypatrzeć. Sunlight i Kain spalają przy strzale a Water unieruchamia. Jedynie Sound i Aerial są takie same.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Warnthor dnia Pią 11:02, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:48, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

no nie wiem ;/ pogubiłem się <lol>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoulReaver dnia Pią 12:49, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Pią 12:53, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

W czym? To jest tylko ciekawostka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 13:55, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

szkoda,że to skasowali fajniej by było co nie ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Pią 14:50, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Wtedy by było coś jak Defiance tylko w SR1. Ale gdyby kain zginą to nie byłoby następnych części Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malek
Starożytny wampir


Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 729 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malek's Bastion (Inowrocław)

PostWysłany: Pią 15:11, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Krótko mówiąc historię, którą mniej więcej skompresowano w jednej części rozłożono na kilka innych i dodano trochę nowych wątków. Do bajeranckich mieczy z pierwotnego SR1 powrócili przy SR2 (częściowo) a całkowicie przy Defiance.

Ach, jak bardzo bym chciał zagrać w pierwotnego SR1. Choćby w ramach ciekawostki. Ciekawe, że Elder miał być tym dobrym w tej historii (i byłby, gdyby gra kończyła się jak planowano). Stało się jednak inaczej, serię pociągnięto dalej. Dziwi mnie jednak ciągle stosunek Raziela do Eldera przy ich pierwszej rozmowie w SR2. Przecież w poprzedniej części słuchał jego rad i poleceń z niezachwianą lojalnością a niemal zaraz po przejściu przez portal po prostu się zbuntował. No może miał go dość, ale taki szybki przeskok wygląda trochę dziwnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 15:54, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

dokładnie , szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Pią 16:32, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Nagła zmiana nastawienia jest właśnie winą tego że nie myśleli o następnych częściach i Elderze jako wrogu. Jakby nie wycieli tego kawałka w SR1 Elder byłby czymś w rodzaju "Poradnika" i postacią neutralną. Również chciałbym zagrać w tamtą część chociaż dodatku raczej już nie wydadzą. Wiele gier ma różnego typu Mody, natomiast SR1 jest grą "Zamkniętą" bez możliwości modowania. Chociaż nawet zwykły Soul Reaver podobał mi się bardziej w SR1 niż w SR2. W SR2 przypominał "Miecz Świetlny", po prostu Laser i gwiazdki dookoła. W SR1 można było zobaczyć takie "Falowanie" co przypominało nasze powyginane Ostrze Blood Reavera, jednak najlepszą wersję ma W Defiance gdzie widać Kontury Ostrza. Wracając do tematu to mogli trochę poprzestawiać a nie wycinać kawałek. Turel w defiance jakoś mi nie bardzo pasuje. Gdyby dla Dumaha dać inną moc a paraliż da Turela, wyciąć kaina z górskiej twierdzy i można by mieć Turela i jego "Fabrykę".
Poza tym ciekawe jak by wyglądało w SR1 Nosgoth za górami(prawdopodobne że zalała je woda ale może coś zostało)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 16:48, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

też jestem ciekawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kriss80858
Hylden


Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 183 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 2:16, 23 Kwi 2011 Powrót do góry

Warnthor napisał:
Trzeba się dokładnie przypatrzeć. Sunlight i Kain spalają przy strzale a Water unieruchamia. Jedynie Sound i Aerial są takie same.


Naświetl mi proszę, po czym wnosisz, ponieważ z doświadczenia wiem, że te miecze SĄ takie same (może z wodnym masz rację), ale na pewno kain nie spala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Warnthor
Hylden


Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sarafan Stronghold

PostWysłany: Sob 10:21, 23 Kwi 2011 Powrót do góry

Napisałem przecież dokładnie że przy Strzale, Force, nie przy dobijaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qjin
Strażnik Reavera


Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1617 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lake of the Dead (Górki)

PostWysłany: Śro 17:04, 27 Kwi 2011 Powrót do góry

Ta nagła zmiana charakteru nie jest wcale taką zaskakującą. Raziel, odkrywając, że znalazł się w Nosgoth z innych czasów, domyślił się, ze Elder nie pełni nad nim takiej kontroli, jak wcześniej i się od niego odłączył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SoulReaver
Sarafan


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:51, 28 Kwi 2011 Powrót do góry

dokładnie Qjin Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)